اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مشهد آماده میزبانی از دو بازی لیگ برتر| ادامه خانه به دوشی نساجی

  • کد خبر: ۹۴۹۴۰
  • ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
مشهد آماده میزبانی از دو بازی لیگ برتر| ادامه خانه به دوشی نساجی
فردا مشهد همزمان میزبان بازی پدیده_پرسپولیس و نساجی_ذوب آهن خواهد بود. قائمشهری‌ها به دلیل نداشتن زمین مناسب برای میزبانی شهر مشهد را برای بازی خود مقابل ذوب آهن برگزیده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که فردا تیم‌های پدیده و پرسپولیس در شهر مشهد مقابل هم قرار خواهند گرفت، تیم نساجی نیز در شهر مشهد میزبان ذوب آهن خواهد بود. قائمشهری‌ها به دلایلی میزبان این بازی را شهر مشهد برگزیده‌اند که قرار است در ورزشگاه امام رضا (ع) مقابل ذوب آهن قرار بگیرند. دیگر بازی نیز در ورزشگاه قدیمی ثامن مشهد میان پدیده و پرسپولیس برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه هیچ یک از این بازی‌ها با حضور تماشاگر برگزار نمی‌شود، دشواری آن چنانی در راه برگزاری آن وجود نخواهد داشت، اما بدون شک این روز را باید در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد که دو تیم در یک روز بازی‌های خود در لیگ برتر را در شهر مشهد برگزار خواهند کرد. به هرحال در فوتبالی که نماینده‌هایش به دلیل برخوردار نبودن از ضوابط مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا از لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند، باید هم شاهد برگزاری بازی تیمی از قائمشهر در شهر مشهد بود! اینکه چرا به تیمی مجوز حضور در لیگ برتر داده می‌شود که از داشتن ورزشگاه اختصاصی درشهر خود محروم است، اتفاقی است که فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد. نساجی پیش تر نیز در اصفهان مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گرفته بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->